25 september 2013

Terwijl mijn vriend aan het parapenten was op het strand ben ik aan de slag gegaan met het fototoestel. Het heeft geresulteerd in ee foto van spullen waar mee ik me graag omring. In het zwarte moleskin schriftje kan ik ieder idee of gedachte een plekje geven. De moerring die erboven ligt is een van de ringen die ik vaak om heb, mooi door zijn eenvoud. Door het werken met metaal is dit voor mij weer een nieuwe vaardigheid.
Mijn sneakers geven me vrijheid, ondanks dat ik een hoge hak erg mooi vind zijn het nog niet mijn grootste vrienden.
De tas en het telefoonhoesje zijn van surfzeil, beide zijn nieuwe ontwerpen. Om die te testen kan ik ze zelf natuurlijk het beste eerst goed gebruiken, ze bevallen goed! Zo kan ik aan de mensen om me heen laten zien waar ik mee bezig ben en wat ik maak.